Літературне читання


      

   

       Уроки літературного          читання, 2 клас






Увага! 

Змінено хронологію викладання завдань. 

Для зручності нові завдання будуть розміщуватися на початку інформаційної стрічки. 

Дякую за порозуміння. 

Бажаю здоров'я!


Всі виконані завдання у зошиті фотографувати та надсилати на Вайбер за номером: 0988650014



29.05.2020 р.

 ТЕМА: КОЛО ЧИТАННЯ ВЛІТКУ

Пропоную список літератури, яку ти можеш прочитати з дорослими влітку.
Бажаю успіхів. До нових зустрічей!

             Список літератури для учнів, що закінчили 2 клас

Українська література


1. Українські народні казки, казки народів світу
2. Андрусяк І. «Стефа і її чакалка», «Три дні казки»
3. Бойко Г. «Гарні доні у Зими», «Билиці діда Гриця»
4. Вишня О. «Чудесні пташки», «Перша подорож», «Веселі артисти», «Федько», «Зошит»
5. Гуцало Є. «Прелюдія весни»
6. Денисенко Л. «Ліза та Цюця П.»
7. Донченко О. «Любима книжка», «Золоте яєчко», «Подорож до млина»
8. Драч І.  »У товаристві джмеля», «Самотня ластівка»
9. Збанацький Ю. «Лелеки»
10. Іваненко О. «Синичка»
11. Копиленко О. «Розбишака Чив»
12. Липа І. «Лада прекрасна»
13. Мовчун Л. «Горіхові принцеси»
14. Нестайко В. «Просто Олесь друг», серія «Лісова школа»
15. Павленко М. Серія «Домовичок»
16. Роздобудько І. «Коли оживають ляльки»
17. Симоненко В. «Подорож в країну Навпаки»
18. Тичина П. «Пастелі»
19. Трублаїні М. «Яшка і Машка», »Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку»
20. Чалий Б. «Пригоди Барвінка та Ромашки»


Світова література

1. Андерсен Г. К., Грімм Я. та В. Казки
2. Драгунський В. «Денискові розповіді», «Зачарована буква»
3. Єршов П.«Горбоконик»
4. Заходер Б. Вірші і казки
5. Зощенко М. «Найголовніше», «Ялинка»
6. Екхольм Я. «Людвиг Чотирнадцятий та ін.»
7. Лагерлеф С. «Дивовижна мандрівка Нільса с дикими гусями»
8. Ларрі Я. «Незвичайні пригоди Каріка та Валі»
9. Ліндгрен А. «Карлсон, що живе на даху»
10. Маршак С. «Дванадцять мысяців»
11. Медведєв В.  «Баранкін, будь людиною!»
12. Остер Г. «Шкідливі поради»
13. Перм’як Є. «Чарівні фарби»
14. Прокоф’єва С. «Лоскутик і Облако»
15. Розповіді про тварин (Біанкі, Пришвін, Соколов-Микитов, Житков, Дуров, Астаф’єв)
16. Родарі Д. «Пригоди Цибулино»
17. Скребицький Г. Розповіді
18. Топеліус З.«Казка про старого гнома»
19. Успенський Е. «Крокодил Гена і його друзі»
20. Чарушин Є. «Микита і його друзі», «Страшні оповідання»


27.05. - 28.05.2020 р. 


ТЕМА: Повторення вивченого за рік

1. Погортайте уважно сторінки підручника, згадайте прочитані твори,
 вивчені нами розділи. Перечитайте кілька з них.
2. До одного з улюблених творів намалюй малюнок, підпиши і надішли мені.


26.05.2020 р.

ТЕМА: ПОГОРТАЄМ, ПОЧИТАЄМ СТОРІНКИ ЖУРНАЛІВ І ГАЗЕТ ДЛЯ ДІТЕЙ


 Поділіться у зручній для вас формі інформацією про свій улюблений дитячий журнал, газету.


22.05.2020 р. 


ТЕМА: Перевірна робота з читання за вивченим розділом.


Дай відповіді на запитання у зошиті з мови. Надсилай на перевірку.


      ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
1. Назви дитячі журнали.
2. Які бувають енциклопедії для дітей?
3. Які риси допомагають людині придумати нове?
4. Постав запитання до твору М.Снаговського "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок"
5. Доповни речення: Вірш - це не просто рими, а й ......
6. Хочу більше дізнатися про ......


21.05.2020 р. 

ТЕМА: УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗА РОЗДІЛОМ
Готуємось до перевірної роботи з читання за вивченим розділом:
1. Переглянь та перечитай сторінки вивченого розділу "Скільки на землі
іще цікавого!"
2. Спробуй перевірити свої досягнення з теми за завданнями на с.138 підручника.

20.05.2020 р.

ТЕМА: МАНДРІВКА У КРАЇНУ ФАНТАЗІЛІЮ
- Уявіть, що ви потрапили у країну Фантазілію. Опинились у дивному саду із чарівними квітами. З-поміж них Чарівниця-господиня саду вибрала для вас 4 квіточки з чудовими побажаннями. Про ці квіточки поетеса Лідія Компанієць написала вірш "Чотири квіточки".
1. Прочитайте його кілька разів на с.137 підручника.
2. За бажанням можеш вивчити вірш напам'ять.
3. Запиши у зошиті з мови, яку квіточку ти вибрала (вибрав) для себе?

19.05.2020 р.

ТЕМА: ЯК ЗДІЙСНИТИ СВОЮ МРІЮ?
- Чи є у тебе якась завітна мрія? Якщо хочеш, поділись зі мною своїми думками.
- Як ти гадаєш: що треба тобі робити, щоб вона збулася?
Пропоную тобі познайомитись із однією цікавою історією, яка буде тобі корисною у тому, щоб твоя мрія здійснилась
1.Попроси когось із дорослих прочитати тобі казку Миколи Снаговського "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок" (с.135 підручника)
2. Прочитай з кимось цю казку в ролях.
3. Дай відповіді на питання після тексту.

15.05.2020 р.

ТЕМА: ЯК СТВОРИТИ СВОЮ КАЗКУ?
1. Послухайте вірш "Вербові сережки"
2. Пофантазуй:
- У які пригоди могли потрапити дівчатка, яким верба подарувала чарівні сережки? Запиши або намалюй. Чекаю роботу

14.05.2020 р.

 ТЕМА: ВІРШ - ЦЕ НЕ ПРОСТО РИМИ...
1. Послухай гумористичний вірш Павла Глазового:

2. Прочитай комусь із дорослих вірш, який ти почув, у підручнику на с.131 - 133
3. За бажанням, можеш з кимось вдома почитати цей вірш в ролях.




13.05.2020 р. 

ТЕМА: ФАНТАЗУЙ І СТВОРЮЙ!
Попрацюй за відео, почитай в підручнику на с.130:


12.05.2020 р.

ТЕМА: НАШІ МУДРІ ДРУЗІ - ЕНЦИКЛОПЕДІЇ

Чи знайоме тобі слово "енциклопедія"? Це спеціальні книжки, у яких уміщено тексти, фотографії, малюнки з різних галузей знань.

1.Подивись про те, які бувають енциклопедії для дітей


2. Прочитай у підручнику (с.128) поради, як легко знайти в них потрібну інформацію.
3. Прочитай з дорослими текст з підручника "Поклоніння вогню", дай відповіді на питання після тексту.

08.05.2020 р.

ТЕМА: ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ: “ЧОМУ ДВІ РІЗНІ ТОЧКИ ЗОРУ?

1. Прочитайте з рідними казку-загадку  “Товар і покупець” у дійових особах.

2. Обговоріть: чому в селянина і пана були різні погляди на нивку? Скористайтеся схемою, що в підручнику після казки.

07.05.2020 р.  

ТЕМА: ЩО ПРОПОНУЄ ЧИТАЧАМ ЖУРНАЛ “ДЖМІЛЬ?” КАЗКА-ЗАГАДКА МАРІЇ ЧУМАРНОЇ  “ТОВАР І ПОКУПЕЦЬ”


Прочитайте рідним казку “Товар і покупець”. 



Поміркуйте разом над смислом  виділеного речення.


06.05.2020 р. 

ТЕМА: ЩО ПРОПОНУЄ ЧИТАЧАМ ЖУРНАЛ “ДЖМІЛЬ?” СТАТТІ  З ЖУРНАЛУ “НАША ГРИВНЯ”, “ЧОМУ ГРОШЕЙ НЕ МОЖЕ БУТИ СКІЛЬКИ ЗАВГОДНО?”


1.Більше про журнал "Джміль" ти можеш дізнатися за посиланням:




2. Прочитай цікаву інформацію про виникнення грошей, як їх виготовляють, як правильно їх використовувати у підручнику на с.126




05.05.2020 р.

  ТЕМА: СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ ЖУРНАЛУ



1. Навчись створювати рекламу журналу за презентацією “Мій улюблений дитячий журнал” за посиланням:


2. Спробуй створити свою рекламу улюбленого дитячого журналу
3. Надсилай по можливості відео або письмову відповідь реклами


30.04.2020 р.

  ТЕМА: ІНФОРМАЦІЯ НА ОБКЛАДИНЦІ ЖУРНАЛІВ



1. Послухайте майже сторічну історію журналу “Барвінок”






2. Роздивись у підручнику на с. 125 обкладинку ще одного дитячого журналу “Крилаті”. Це пригодницький журнал і йому — 50 років. Дай відповіді усно на запитання, які ти тут бачиш.


29.04.2020 р.
ТЕМА: РОБОТА З ПЕРІОДИЧНИМИ ВИДАННЯМИ: ДИТЯЧІ ЖУРНАЛИ. ВИСТАВКА ЖУРНАЛІВ

1. Переглянь віртуальну виставку дитячих журналів, яку для тебе склала наш шкільний бібліотекар Алла Анатоліївна:


2. Розглянь виставку журналів для дітей у підручникуна с.124. Які з них тобі відомі?

3. Прочитай і запам’ятай поради для тих, хто прагне спілкуватися з журналами (с.124)


28.04.2020 р.  

ТЕМА:  СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ІЩЕ ЦІКАВОГО! ЩО? ДЕ? ЧОМУ? НАВІЩО?


Дитячі журнали, енциклопедії, довідники пробуджують допитливість, уяву і бажання творити. Долучайся до кола їх читачів!

1. Переглянь мультик “Світ, у якому ти живеш”





2.Що нового і цікавого ти дізнався? У новому розділі фантазуй і створюй!

3. Прочитай і запам’ятай поради, як бути вдумливими читачами наст. 122 підручника




 24.04.2020 р.


Тема: Узагальнення прочитаного за розділом


Перевір свої досягнення
1.Дати відповіді до питань на с.121 підручника







31.03.2020 р.

Тема: Краса природи і краса людини у поезії Т.Шевченка “Зацвіла в долині червона калина ...”
1. Прочитай на с.107 вірш Т.Шевченка «Зацвіла в долині …»

2. Послухай пісню Аркадія Філіпенка «Зацвіла в долині…»


3. Намалюй ілюстрацію до одного з прочитаних віршів Шевченка. Добери до неї назву.


01.04.2020 р.

Тема: Читання вірша В.Скомаровського “Над Кобзарем”
1. Прочитай на с.108 вірш В.Скомаровського «Над Кобзарем»

2. Дай відповіді на запитання, вміщені на с.109 підручника


02.04 - 03.04.2020 р.

Тема: Ой весна,весна днем красна”. Українські народні пісеньки. Мирилки
1.Прочитай укр. народну пісню та мирилку на с.110,111 підручника

2.Вивчи пісню «Ой весна, весна…» напам ять


07.04 - 08.04.2020 р.

Тема: “Олександр Копиленко “Весна іде”. Дослідження тексту:визначення структури, змісту абзаців, виділення у кожному абзаці ключових речень
1.Ознайомся з текстом «Весна іде» на с. 112,113

2.За виділеними ключовими словами розкажи текст.

3.Вивчи напам ять вірш «Надійшла весна прекрасна…» ( с.113 )

09.04.2020 р.
Тема: Ліна Костенко “Перекинута шпаківня”. Вчимося слухати і розуміти текст
1.Навчися виразно читати вірш Л.Костенко «Перекинута шпаківня»

2. Знайди у вірші рими. Добери свій заголовок.

10.04.2020 р.
Тема: “Для кого краса весняної квітки?”
1.Прочитай казку В.Сухомлинського «Хлопчик і дзвіночок конвалії»

2.Перекажи казку.

14.04.2020р.
Тема: Краса українських писанок
1.Навчися виразно читати вірш А.Камінчука «Українська писанка»

2.Розглянь на с.118 картину. Який настрій вона у тебе створила?

15.04.2020 р.
Тема: Образ матері у поезії
1.Навчися виразно читати вірш В.Лучука «Тільки мама» на с.119

2.Намалюй малюнок мами.

16.04.2020 р.
Тема: Виразне читання вірша Лесі Українки “На зеленому горбочку”
1.Навчися виразно читати вірш Л.Українки «На зеленому горбочку» (с.119).

2.(За бажанням) вивчи вірш напам ять.

17.04.2020 р.
Тема: Робота з дитячою книжкою за темою “Все починається з мами”
1.З додаткових джерел добери і прочитай твори про маму.

2.Намалюй малюнок до прочитаних творів про весну.


21.04.2020 р.
Тема: “Що таке мир?”
1.Навчися виразно читати вірш Т.Майдановича «Що таке мир» на с.120.

2.Що ти бажаєш своїм ровесникам? 
Напиши такі побажання, щоб їм раділи діти всієї України.
22.04.2020 р.
Тема: Образи мирного життя в художніх творах і мистецтві
1.Розглянь уважно мурал (стінопис), вміщений на с.120. Які символи миру ви бачите?
2.Намалюй мурал, яким ти хочеш прикрасити свою школу.






Немає коментарів:

Дописати коментар