Українська мова


Увага!

Змінено хронологію викладання завдань. 


Надалі нові завдання будуть розміщуватися на початку інформаційної стрічки. 


Дякую за порозуміння. 


Бажаю успіхів та здоров'я!

Всі виконані завдання у зошиті фотографувати та надсилати на Вайбер за номером: 0988650014





27.05.2020 р.

ТЕМА: ЗАКРІПЛЮЮ ВИВЧЕНЕ
Попрацюй усно та письмово за підручником на с. 141, 142.
Чекаю на виконані вправи.



26.05.2020 р. 

ТЕМА: СКЛАДАННЯ РОЗПОВІДІ ПРО ВЛАСНІ МРІЇ ТА БАЖАННЯ НА ТЕМУ  "МРІЮ ПРО КАНІКУЛИ"
1. Спочатку склади усну розповідь про свої майбутні канікули.
2. Запиши свою розповідь. Розпочни із заголовка.
3. Намалюй олівцями ілюстрацію до свого тексту. Підпиши малюнок.


25.05.2020 р. 

ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНИХ ТЕМ

1. Пограй  у  гру  " Яка частина мови? "

https://learningapps.org/3239299

2. Поділи слова вертикальними лініями на склади для переносу:
Ірина, чайник, пальчик, ґудзик, бур'ян

3. Пригадай алфавіт. Запиши в алфавітному порядку подані слова:
Мак, конвалія, айстра, тюльпан

4. Побудуй звукові схеми слів: їжак, бабуся, дідусь

5. Добери до поданих слів протилежні за значенням і запиши:
день -
зима -
веселий -
чорний -
розмовляти -
сумувати


20.05.2020 р.


ТЕМА: ДИКТАНТ "ЗАЄЦЬ"

1. Попроси дорослих продиктувати тобі текст "Заєць".
Перевір його двічі і надсилай на перевірку. Пиши на окремому аркуші
                                   
    

                                                        Заєць
    Заєць - гризун великого розміру. У нього довгі ноги, великі вуха і короткий хвіст. Пухнасте хутро зайця влітку сіре, а взимку біле. Заєць живе на поверхні грунту. Він дуже рідко риє нори. Взимку все біле, от і зайчик білий.


19.05.2020 р. 

ТЕМА: ПЕРЕВІРНА РОБОТА З ТЕМИ "ТЕКСТ"
Виконай завдання і надішли на перевірку:
1. Продовж речення: "Текст утворюють зв'язані між собою за змістом...."
а) слова
б) словосполучення
в) речення
2. Зазнач із скількох частин складається текст:
а) із двох
б) із трьох
в) із чотирьох
3. Закінчи речення: "Кожна частина тексту починається з ...."
а) абзацу
б) заголовка
в) початку
4. Визнач, у якій частині тексту можна використати подані речення: "Отже, зима - справжня старанна трудівниця":
а) основна частина
б) зачин
в) кінцівка
5. Закінчи речення: "Якщо в тексті описується заєць. то текст називається..."
а) описом
б) розповіддю
6. Прочитай текст. Знайди в ньому недолік і виправ його. Запиши виправлений текст:
    у моєї сестрички довге волосся. Сестричка не любить його заплітати. Сестричці подобається, коли воно розпущене.
7.Напиши текст (2-3 речення) про свого братика або сестричку, якщо в тебе їх немає,
то напиши, чи хочеш мати.


                                         Діти, будьте уважні, бажаю успіхів! 


18.05.2020 р. 

ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ТЕКСТ
1. Готуємось до перевірної роботи: перевір свої сили у тестовій роботі "Текст":

                                       https://learningapps.org/573659


13.05.2020 р.

ТЕМА: ПЕРЕВІРНА РОБОТА. СПИСУВАННЯ. ПРОБУДЖЕННЯ ВЕСНИ

1. Спиши каліграфічно поданий текст.
2. Надсилай на перевірку.
                                              Пробудження весни
    
Ось і прокотився над землею перший весняний грім. З великої чорної хмари линув дощ. По землі побігли веселі
 струмочки. Все поховалося від дощу. Лише качки та гуси плавають у калюжах. Прокинулися перші квіти. Скоро в садах
заспівають солов'ї.

12.05.2020 р. 

ТЕМА: УДОСКОНАЛЕННЯ  ТЕКСТУ

Удосконалювати текст -  це значить виправляти в ньому недоліки. Наприклад, - уникати повторів, вживати слова-прикметники та дієслова, щоб текст став зрозумілішим. Наприклад:
1) спробуй вставити у текст пропущені слова. Уникай повторів тих самих слів: Володі подарували маленьких рибок. ________ живуть в акваріумі. Хлопчик доглядає за _____ . _______звикли до Володі й не бояться _____ .
2) спиши текст, виправивши недолік:
Щука - хижа риба. Щука живе в річці. У щуки гострі зуби. Щука полює за малими карасями.

Сподіваюсь тобі вдалося справитись із завданнями. 

Чекаю на перевірку.


06.05.2020 р. 


ТЕМА:  ДОБІР ВИРАЖАЛЬНИХ ЗАСБІВ МОВИ ДЛЯ ПОШИРЕННЯ РЕЧЕНЬ. ВІДНОВЛЕННЯ ДЕФОРМОВАНИХ РЕЧЕНЬ





-Дітки, подивіться урок та запишіть в зошит всі рекомендовані речення:







05.05.2020 р.  






1. Прочитай тексти зі вправи1 (с.133)

- Який текст кращий? Чому?

2. Допоможи Читалочці зробити текст красивим (в.4, ст. 133). Доповни його словами з довідки і запиши.Визнач, який текст утворився — розповідь чи опис.Доведи свою думку.

3. Виконай письмово вправу10,11.


04.05.2020 р.

ТЕМА: РОЗРІЗНЕННЯ ТЕКСТУ-РОЗПОВІДІ І ТЕКСТУ-ОПИСУ. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ПОДАНОГО ТЕКСТУ

1. Переглянь відео:

2. Прочитай два тексти на ст.131 (вправа1); допоможи Гаджикові визначити, який з текстів називається описом, а який — розповіддю. Скористайся правилом.
3. Спиши текст, який тобі сподобався, придумай йому заголовок.
4. За бажанням виконай вправу 6 (ст.132) письмово.




29.04.2020 р.  

ТЕМА: ДОСЛІДЖЕННЯ БУДОВИ ТЕКСТУ. ВИЗНАЧЕННЯ В ТЕКСТІ, ОСНОВНОЇ ЧАСТИНИ І КІНЦІВКИ


1. Переглянь відео про будову тексту:






2. Прочитай на с.129 підручника правило про будову тексту.



3. Виконай вправу 4(усно), а 5 і 10  - письмово






28.04.2020  

ТЕМА: ДОБІР ЗАГОЛОВКА ДО ТЕКСТУ. ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІСТУ ТЕКСТУ  ЗА ПОДАНИМ ЗАГОЛОВКОМ

1. Переглянь на повторення навчальне відео






2. Порівняй почуте з підручником (с.127)



3. Виконай і надішли вправу 10 на ст. 128







27.04.2020 р.  
ТЕМА: РОЗПІЗНАВАННЯ ТЕКСТУ ЗА ОСНОВНИМИ ОЗНАКАМИ. РЕДАГУВАННЯ ДЕФОРМОВАНОГО ТЕКСТУ. ВИЛУЧЕННЯ З ТЕКСТУ “ЗАЙВОГО” РЕЧЕННЯ

1. Переглянь на повторення навчальне відео

2. Прочитай Читалочці правило про текст у підручнику на с.125
3. Пронумеруй речення в такому порядку, щоб утворився текст:
___  Котик хотів погратися з ним.
___  На наше подвір’я зайшов їжак.
___  Котик поколов свої лапки.
___  Але тіло їжака вкрите голками.

4. Знайди в тексті “зайве” речення. Запиши виправлений текст (с.126, вправа 10). Надсилай свою роботу!

1. Учитель української мови та літератури - Покликання душі

30.03.2020 р.

Тема:  Розповідні речення ( с.114, 115 )
1.Переглянути відеоурок «Розповідні речення» 

2.Прочитай текст ( вправа1)
3.Вивчи правило (вправа 2) від Гаджика
4.Запиши розповідні речення ( вправа 3 )
5.Допоможи Родзинці побудувати розповідні речення з поданих слів (вправа 10 )

31.03.2020 р.
Тема: Питальні речення ( с.115,116 )
1.Подивись відеоурок «Питальні речення» 

2.Прочитай уривок із книжки про хлопчика Шушу ( вправа 1 )
3.Вивчи правило від Гаджика (вправа 2)
4.Спиши текст без   помилок ( вправа 5 )

01.04.2020 р.
Тема:  Спонукальні речення ( с.117,118 )
1.Подивись  відеоурок «Спонукальні речення. Інтонація» 



2.Попрацюйте ( вправа 1,2 ) разом зі Щебетунчиком, Читалочкою та Гаджиком ( вправа 1, 2 ) - усно
3.Вибери серед поданих речень спонукальні (в.вправа 4) і запиши.

06.04.2020 р.
Тема:Окличні і неокличні речення (с.118, 119)
1.Подивись  відеоурок  «Розділові знаки в кінці речень» 



2.Проведи за поданим планом (в.вправа 1) дослідження речень, які записали Родзинка і Гаджик
3.Випиши окличні речення (вправа 2)
4.Спиши речення (вправа 3). Постав  в кінці розділові знаки.

07.04.2020 р.
        Перевір свої досягнення
(Вправа 3, с. 65 робочого зошита).

08.04.2020 р.
 Тема:   Головні слова в реченні (с.120,121)
1.Прочитай та роздивись малюнки (вправа 1-3 усно)
2.Спиши речення. Підкресли головні слова в кожному із них
 Ось і прийшла весна. Сонечко світить яскравіше. По стежках біжать струмки. Зеленіє молода трава.

13.04.2020 р.
Тема: Поширення речень запитаннями (с.122, 123)
1.Прочитайте речення (вправа 1, 3)
2.Дай відповідь на запитання (вправа 2, 4)

14.04.2020 р.
Тема: Складання речень за малюнком (с.123, 124)
1.Допоможіть Родзинці за зразком усно поширити речення (вправа 3)
2.Запишіть речення (вправа 6) зі словами із довідки.


15.04.2020 р.
Тема: Повторення і закріплення знань про     речення
1.Зі слів запишіть речення. Підкресліть головні слова.
2.Склади за малюнком 3речення – розповідне, спонукальне і питальне. Запишіть їх ( вправа 11, с.124 )

21.04.2020 р.
Перевірна робота з теми «Речення»
1.Допиши кінець речення:
* Речення виражає…..
* Речення складається….
* Слова в реченні пишуться …..
* Перше слово в реченні треба писати …
* В кінці речення можуть ставитися …, …, … .
2.Знайди і підкресли речення:
* У школі мені дуже
* Мені дуже вчитися
* У школі мені цікаво.
3.Зі слів склади і запиши речення. Підкресли головні слова:
Оленка школи вирушила до
4.Перебудуй подані речення на спонукальні і запиши:

А) Турбуватися про своє здоров я.
Б)Гуляти на свіжому повітрі.
5. Поділи текст на речення. Постав у кінці кожного відповідний розділовий знак і запиши.
     Діти, я перевірила ваші зошити і знаєте що помітила з одними буквами ви дружите вони у вас написані гарно а інші виходять не дуже гарно подружіться з ними


22.04.2020 р.
Тема: Складання опису весняної квітки
1.Намалюй словами свою улюблену весняну квітку, не називаючи її. Використай слова ознаки і дії. Запропонуй рідним відгадати назву цієї квітки.
2.Свій опис квітки (3-4речення) запиши. Розпочни із заголовка.
3.Намалюй олівцем описану квітку.
4.Підпиши малюнок.



Немає коментарів:

Дописати коментар