Що таке інклюзивна освіта?
Інклюзивна освіта дає можливість усім учняму повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.
Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.
Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.
Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним
ПРИНЦИПИ І ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Дистанційне навчання можна застосовувати для дітей з ООП, спираючись на чотири головні принципи дистанційного навчання, а саме:
- Принцип інтерактивності. Усі діти мають навчатися разом, але з допомогою комп’ютерно-інформаційного середовища. Тобто дитина з ООП має продовжити контактувати з друзями, однокласниками, учителем, асистентом вчителя.
- Принцип диференціації. Дистанційне навчання передбачає навчання за можливостями кожного з учасників навчального процесу, тут застосовуються технології різнорівневого навчання.
- Принцип індивідуального підходу. Обов’язково треба враховувати форму порушення дитини з ООП і можливості її комунікації для того, щоби вона ефективніше продовжила н
авчання.
- Принцип пластичності. Навчання має відбуватися в необхідному темпі учня. Якщо один учень з ООП швидко адаптувався до онлайн-уроків, може висидіти їх, то іншому учню буде складно адаптуватися, і він може не зрозуміти, що відбувається подальше навчання, і що на моніторі – це все живі люди, які його раніше бачили, яких він добре знає. Тож треба враховувати темп учня.
ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ:
Переваги для дітей без особливих потреб:
Переваги для родин:
Переваги для вчителів та інших фахівців:
2021 - 2022 навчальний рік, 4 клас
Воскобоєва Кіра нагороджена дипломом за
І місце в українському конкурсі малюнків "Я дитина! Я малюю!"
2020 - 2021 навчальний рік, 3клас
травень 2021 рік, Воскобоєва Кіра:
Участь у конкурсі малюнків для дітей з обмеженими освітніми можливостями
"Я дитина. Я малюю"
грудень 2020 рік
Участь у фестивалі - конкурсі " Світ Dreams " (для дітей з обмеженими освітніми можливостями) у номінації - малюнок
(учасниця Воскобаєва Кіра)
Логічним продовженням вивчення навчальних предметів та інтегрованих курсів, що вивчалися у 1 класі є:
Типова освітня програма для учнів 2 класу з порушенням інтелектуального розвитку
Організація інклюзивної форми навчання в умовах карантину
Організація інклюзивної форми навчання в умовах карантину
Асистент вчителя інклюзивного навчання є помічником вчителя в організації, підтримки та здійсненні освітнього процесу в класі.
Головне завдання асистента вчителя - допомагати вчителю в забезпеченні індивідуального підходу в освітньому процесі, створенні індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
Немає коментарів:
Дописати коментар